Hur får jag tillgång till appen för att boka behandling?
Du får tillgång till appen från din arbetsgivare – antingen genom en registreringslänk där du själv kan skapa ett konto och ladda ner appen, eller genom ett mail med en inbjudningslänk. Fråga din arbetsgivare om hur det fungerar hos er.
Var hittar jag min bokningsbekräftelse?
Alla mottagningar är sina egna företag med egna bokningssystem som vi länkar dig vidare till här i från appen. Det innebär att du bokar direkt med varje mottagning och det är deras bokningsbekräftelse du behöver. Kontakta mottagningen för information om du inte hittar din bekräftelse eftersom bokningen finns i deras system.
Hur gör jag på plats hos massören?
När du går på din behandling kommer massören att registrera behandlingen på plats i ditt klippkort i din app.
Hur bokar jag tid?
Under ”Boka tid” i appen hittar du alla mottagningar som tar emot våra klippkort på massage. Du kan söka på namn, ort, adress eller på kartan. Varje mottagning har bokningsinformation och kontaktuppgifter listade. När du hittat en mottagning som du vill boka massage hos så klicka på knapparna för 25 eller 40 minuter beroende på vilken behandlingslängd du har i ditt klippkort. Du länkas då vidare till mottagningens egen online-bokning. En del mottagningar har enbart telefonbokning.
Vilka regler gäller för av- och ombokning hos era massörer?
Alla mottagningar är sina egna företag med sina egna bokningsregler. Bokningsreglerna får du reda på vid bokningen.
Vilka öppettider är det på era mottagningar?
Alla mottagningar är sina egna företag och har olika öppettider. Om mottagningen har en online-kalender som du länkas vidare till kommer du att se vilka tider som finns lediga. Om mottagningen har telefonbokning så kan du ringa eller skicka sms för att hitta en tid som passar dig.